Az érem másik oldala -a negatív-hős védelmében

Az előző részben szándékosan kevés szót szenteltünk Kathryn-nek, ennek oka kettős, egyrészt nem akartunk poénokat lelőni a cselekményből, másrészt hatodszori megnézés után  fura dolog történt. Mint egy medencébe ejtett ezüstdolláros, ami csak akkor csillan meg, ha ráesik a napfény, elkezdett derengeni, hogy Kathryn szerelmes Sebastianba, és ez kicsikét más megvilágításba helyezte a dolgokat. 

Most már beszélhetünk nyíltan, hisz mindannyian láttuk a filmet. Amikor a végén Kathryn kisétál az isi kápolnájából, hogy megnézze, mi folyik odakint, és a Verve Bitter Sweet Simphony-ját halljuk, és Kathryn a szemünk láttára elsüllyed,  fura érzés fogja el az embert. Egy pillanatra örül, hogy most megkapta a kis bestia. Egy pillanattal később, ahogy könnyes lesz a szeme, és a szemünk láttára zúzódik darabokra a karrierje, és sírásra biggyed a szája, és az iskola puritán tanulói megvetéssel néznek rá, már kicsit sajnáljuk. Sajnáljuk, de eltereli a figyelmünket, hogy Sebastian-t is nagyon sajnáljuk, és hogy egyértelműen Kathryn-t hibáztatjuk. 
Aztán Annette vezeti a Jaguar-t, és visszaemlékezik a Sebastiannal eltöltött jelenetekre, és vége is a filmnek. Nem marad időnk, hogy tovább törjük a fejünket, de azért hagy bennünk valami megoldatlanság érzést, valami szomorúságot. 
Vajon mit érezhetett, és vajon tényleg ő a hibás mindenért? 
Végülis ő kezdeményezte a fogadást, mondanánk, de nem igaz. Sebastian vetette fel, majd rögtön utána elvonult a szobájába, kezében a "Seventeen" magazinnal, amiben Annette interjúja és fotója található. Véleményünk szerint Kathryn-nek 3 másodperce volt, hogy ne veszítse el Sebastiant, akit mindennél jobban szeretett. 
Kathryn borzasztóan okos (és aranyos lány), és kihasználta ezt a 3 másodpercet. Utánament Sebastiannak, és megkérdezte, hogy volna-e még egy perce. Mindezt úgy kérdezte, hogy közben kicsit meglazította öltözetét, és kacéran bevetette a melleit is.  Szüksége is volt erre, mert Sebastian tök dühösen nyugtázta, hogy megzavarták magányában, amit egyből arra használt volna, hogy Annette képét nézegesse, és terveket szőjön, és álmodozzon róla. Kathryn a szakadék széléről kormányozta vissza a szitut, és fél percen beül már az ő hálószobájában tárgyalhattak a fogadásról, amit eredetileg Sebastian vetett fel, és Kathryn csak visszatért rá, mert hirtelen nem maradt több fogódzkodója.
Kathryn minden kétségbeesését érezni lehet, ahogy próbálja előadni a nagyon menő csajt, akinek a szex csak annyi, mint másoknak a levegővétel. De ha közben belegondolunk a focistával elkövetett kudarcos estére, amikor orális szex közben elaludt a csávó, és Kathryn hiába próbálta pofozgatással feléleszteni, kicsit más képet kapunk. Egy olyan lány képét, akinek nem túl  sok sikerélménye van, legalább is nem annyi, amennyit megérdemelne, és aki egyáltalán nem félvállról veszi a szexuális életét. Vagyis Sebastian előtt csak adja a nagyot, hogy a fiú vonzódását felébressze. A fiú kedvéért még gésaszerű megvilágításban is szívesen beállítja magát.