OUT OF SIGHT
Az out of sight nagyon jól idõzített film. Nem csak az, hogy jól vannak benne megcsinálva a jelenetek, meg hogy úgy klappol az egész, de amikor este tíztõl megnézted a premier napján, a moziból kifelé valódi hóesésben lehetett részed, és ez nem semmi, de tényleg. Amikor késõbb visszagondolsz a filmre, szinte biztos , hogy a Detroitban játszódó hóeséses szerelmes-jelenet fog eszedbe jutni leginkább. 
Másrészt mindenki, és nem csak a "srácok" megpróbálja azt a csettintõs trükköt a zippóval, ami megintcsak egy finom dolog. 
Gondoljunk bele, barátunk, George Clooney mint karakter a lehetõ legelegánsabban, és leggyorsabban van bemutatva a nézõknek, hogy milyen, ahogy "ott" csettintget a zippójával. Álmodozó, könnyen veszi az életet, elegáns, nagyon barátságos, amolyan "álom-férfi", akinek még nem keményedett meg a szíve, és úgy tekint az életre, hogy minden sikerülhet neki. 
Elõbb-utóbb minden ember megtapasztalja, vagy magától rájön, hogy a világ nem az, aminek látszik, Clooney nem valami mezei "looser"-t alakít, hanem a loosereknek egy eléggé kifinomult formáját, egy "90%-os" embert, akinek akár össze is jöhetett volna. 
A film elején nagyon ügyesen és vér nélkül intéz el egy bankot, csak a parkolóban nem indul be 

 
Az év  legkellemesebb filmje
 az az átkozott kocsi (amit éppen akkor tulajdonított el), jöhet a börtön, ahol megint ügyesen feltalálja magát. A film gyakorlatilag három nagyon profi jelenetre épül, amik azért nagyon-nagyon profik, mert noha sem veled, sem senkivel nem fog megtörténni, mégis mi sem könnyebb, mint beleképzelni magunkat.
 
tovább: FIÚK  /  LÁNYOK

 
Forgalmazza a UIP DUNAFILM
oldal: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12